Axenda
Travesía da Vía Mariana ao seu paso por Covelo el 13 y 14 de agosto de 2022
- 13/08/2022 -
A intención é camiñar parte das etapas 7 e 8 da Vía Mariana.
- Sábado 13 de agosto: Comezaremos no Alto da Coroación (A Franqueira - A Cañiza) para chegar ata o centro de Covelo.
- Domingo 14 de agosto: Comezamos en Covelo ata a Portela do Foxo, entre os concellos de Covelo e Fornelos de Montes.
--> Existe a posibilidade de realizar as dúas etapas consecutivas pernoctando con saco e estera nas instalacións do pavillón municipal de Covelo, ou só inscribirse a unha das etapas.
--> Ao tratarse de etapas lineais, o domingo teremos a posibilidade de volvar a Covelo e A Franqueira nun minibús.
Estas son actividades actividades turístico-deportivas do Concello de Covelo e Diputación de Pontevedra, guiados por un guía de montaña, fotografo e biologo.

Inscricións e información dende o venres 22 de xullo ata esgotar as prazas no teléfono 654.500.652.

Número de prazas limitadas a 20 participantes/día.