Novas
Aberto o prazo para que agrupacións e artistas soliciten a inclusión no Pontegal 2016.
- 21/01/2016 -
Ata o vindeiro 1 de febreiro permanecerá o prazo aberto para que os grupos e artistas poidan solicitar a súa inclusión no Pontegal 2016. As bases deste programa saen publicadas hoxe no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra e inclúen o formulario de solicitude, que debe presentarse debidamente cumprimentado coa documentación anexa pertinente en cada caso.
Pontegal é o programa mediante o cal a Deputación de Pontevedra colabora cos concellos e coas asociacións sen ánimo de lucro para que contraten actuacións de grupos e artistas inscritos neste programa. Poderán solicitar a inclusión no Pontegal as bandas de música, masas corais, grupos folclóricos, grupos de gaitas, bandas de gaitas, agrupacións de música tradicional, de música clásica ou de teatro, entre outros, co fin de contribuír a difundir e promover a música, o folclore, o teatro, a danza, o audiovisual e as demais manifestacións artísticas. Os grupos e artistas deben realizar a solicitude no modelo normalizado.

Toda a información aquí:

Pontegal 2016