Programa de compostaxe doméstico 2018. III fase.
- 08/02/2018 -
Nesta terceira fase, a Sociedade Galega de Medio Ambiente (Sogama) en colaboración có Concello facilitará as persoas ou familias interesadas un total de 25 composteiros, un manual de compostaxe doméstica e un pequeño curso de formación (duración de unha hora) có obxecto de procurar o maior éxito na implantación da experiencia composteira.
 Tódolos interesados en participar nesta inciativa deben residir en vivendas unifamiliares que dispoñan de horta ou xardín, estar empadroados e solicitar a participación nas oficinas do Concello ata o xoves 22 de marzo de 2018. A selección dos 25 participantes que cumplan os requisitos farase por orden de solicitude, quedando os demais inscritos para a seguinte fase do programa. O venres día 23 de marzo, ás 18:30 h. impartirase o pequeño curso de formación para a correcta técnica de compostaxe e entregaránse os 25 composteiros previstos ás persoas ou familias seleccionadas.

Poden obter mais información aquí.