Actualidade e Noticias

Este domingo día 26 percorre o Camiño das Estrelas en Covelo
- 22/03/2023 -

Segundo roteiro guiado no marco do programa €Ríos, aldeas, montañas€ do Concello de Covelo
No marco do programa “Ríos, aldeas, montañas de Covelo” desenvolto polo Concello de Covelo en colaboración coa Deputación de Pontevedra, este domingo día 26 terá lugar o segundo roteiro guiado do ano 2023 que nos levará polo Camiño das estrelas.

O número de prazas está limitado a 25 persoas que para participar deberán inscribirse no número de teléfono 654.500.652.

A distancia do percorrido circular é de 8 km e a duración aproximada de tres horas saíndo dende a igrexa de San Salvador de Prado ás 09:30 horas.

Grazas a este programa de actividades totalmente gratuítas as persoas poden coñecer o alto valor medioambiental e etnográfico do noso concello.

O roteiro do Camiño das Estrelas é unha senda dependente da Comunidade de Montes de San Salvador de Prado. De percorrido lineal de ida e volta, cun tramo circular, ten como eixo principal as beiras do río Tea. Comeza á altura da igrexa parroquial de San Salvador nela atopamo muíños, levadas de auga e a espectacular fervenza de Parrelos que xunto á Carballaeira do Rei conforman un conxunto de alto valor paisaxístico.

O guía de montaña, biólogo e fotógrafo Julio Eiroa será o encargado de acompañar ás persoas participantes para ir explicándolles a importancia da fauna e flora que os arrodea.