Novas
Cronograma Rutas, Portas Abertas Carranos, RiosAldeasMontañas, Xornadas Starlight 2024
- 10/01/2024 -
O Concello de Covelo segue apostando polo territorio, a divulgación e promoción dos valores ambientais, culturais e históricos do concello, a través de actividades gratuitas para os veciños e veciñas, pero tamén para todo visitante que queira vivir experiencias en Covelo. Aquí tedes xa o cartaz e datas das actividades para o 2024.
1- OS ROTEIROS GUIADOS E INTERPRETADOS.
2- AS XORNADAS DE PORTAS ABERTAS DO SERRADOIRO DOS
CARRANOS e a aula DE NATUREZA.
3- O Proxecto
RÍOSALDEASMONTAÑAS do CEIP Antonio Blanco Rodríguez do Concello de Covelo continua na 2º anualidade.
4- 4 ESTACIÓNS
STARLIGHT. Son 4 actividades de observación e interpretación do ceo nocturno en cada estación do ano.
Todas estas actividades están organizadas polo concello de Covelo e subvencionadas pola Deputación de Pontevedra.