Axenda
- 06/07/2022 -
Que con data 06/07/2022 o Concello de Covelo recibe concesión de subvención ao abeiro da liña de "subvencións para Entidades Locais da Provincia de Pontevedra con poboación inferior a 50.000 habitantes para o financiamento dos gastos derivados da presentación de candidaturas de proxectos subvencionables ao abeiro da convocatoria do PIREP LOCAL" por importe de 2.842,30€.

Que a presente subvención destinouse a elaboración de documentación necesaria para a presentación das subvención destinadas a "rehabilitación de edificios de titularidad pública y la convocatoria para la presentación de solicitudes por el procedimiento de concurrencia competitiva en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia."