Axenda
ANUNCIO ALTO RISCO DE INCENDIO
- 22/07/2022 -
Creación de grupo de VOLUNTARIOS para VIXILANCIA E Prevención do Concello de Covelo
 Ante a actual situación de alto risco de incendio debido as altas temperaturas, dende o Concello de Covelo facemos un chamamento a veciñanza, así como as Comunidades de Montes e as asociocións do Concello para que extremen as medidas de vixilancia.

Recordamos que en caso de incendio dar aviso inmediato chamando o 085 ou informar de calquera situación ou comportamento de risco incendiario que observen.

Recordamos evitar situacións de risco:
- Desbroce con maquinaria a motor en hora de máxima calor.
- Lanzamento de foguetes.
- Fumar en camiños ou zonas de monte.
- Tirar cabichas nas cunetas e poas ventás dos vehículos.
- Facer brasas en lugares que son estean acondicionados ou calquera que poida causar lumes.