Novas
Concesión de subvencións ás entidades locais de Galicia titulares de bibliotecas e/ou axencias de lectura públicas correspondentes á mellora das coleccións no marco do Plan de recuperación, transformación e resiliencia (programa B) financiado pola Unión E
- 20/06/2022 -
Que con data 17/06/2022 o Concello de Covelo recibe concesión de subvención ao abeiro da liña de "mellora das coleccións en formato físico das bibliotecas e/ou axencias de lectura públicas ( programa B), integradas na rede de bibliotecas públicas de Galicia, no marco do plan de recuperación, transformación e resiliencia, financiado pola Unión Europea-NextgenerationEU”,  por importe de 1.796,77 €.

Que a presente subvención destinase á mellora da colección da biblioteca pública de Covelo en formato no marco do Plan de recuperación, transformación e resiliencia.