Poxa Pública á alza de árboles cortados
- 15/09/2015 -
Subasta Pública al alza de arboles cortados
ANUNCIO

Neste concello estase a tramitar o procedemento para o ALLEAMENTO MEDIANTE COMPRAVENDA POLO PROCEDEMENTO ABERTO E FORMA DE POXA PÚBLICA Á ALZA DUN LOTE DE 24 TN DE ÁRBORES CORTADOS DE “PLATANUS HYBRIDA” DE PROPIEDADE MUNICIPAL.

No período de aberto para a presentación de propostas non se presentou ningunha, motivo polo cal, por Decreto desta Alcaldía de data 14 de setembro de 2015 a poxa foi declarada deserta, e acordouse proceder ó alleamento da madeira de forma directa mediante ofertas libres. Das ofertas presentadas se formalizará a adxudicación á proposta economicamente mais vantaxosa.

En consecuencia, ábrese un novo período para a presentación de proposicións, por importe libre, que rematará en todo caso o día 30 de setembro de 2015.

O que se fai público para xeral coñecemento.

Covelo, 14 de setembro de 2015

O ALCALDE