Noticias
Ampliación de las distancias permitidas para atender cultivos y viñedos en Galicia.
- 29/04/2020 -
En el caso de los desplazamientos para atender cultivos o viñedos considerados de autoconsumo, es decir, sin fines comerciales, teniendo presente la dispersión geográfica existente en Galicia, se permite el desplazamiento siempre que se realice dentro del mismo término municipal o, de realizarse la otro término municipal, no suponga una distancia superior a 5 km de su vivienda habitual y así lo declare responsablemente la persona que realiza esas actividades agrarias no profesionales.
 CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL. Orde do 27 de abril de 2020 pola que se modifica a Orde do 23 de marzo de 2020 pola que se adoptan medidas de carácter obrigatorio en relación co COVID-19, en cumprimento do acordo do Centro de Coordinación Operativa da Emerxencia Sanitaria na Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 18 de marzo, sobre a venda directa de produtos agrogandeiros nos mercados, a venda de produtos vexetais para a plantación en hortas de consumidores finais e o desprazamento de agricultores e viticultores para os efectos da realización de actividades agrarias.

Enlace á orde reguladora aquí.

Declaración responsable aquí.