Actualidade e Noticias

O Concello de Covelo realizará obras de mellora no cemiterio municipal de San Salvador de Prado
- 14/09/2022 -

O Concello de Covelo procederá á realización de obras de mellora no cemiterio municipal de San Salvador de Prado, así o informou o seu alcalde, Pablo Castillo. O cemiterio, ubicado no lugar da Costiña en As Cabazas foi construído en 1880 e no ano 1990 incorporou un panteón central en altura, entre outras reformas. Na actualidade, e froito do desgaste do paso do tempo, cairon algunhas das pezas de granito que estaban fixadas no panteón central, motivo polo que o Concello de Covelo procederá a súa substitución nas vindeiras semanas.

Co obxectivo de mellorar a seguridade no camposanto e evitar unha maior degradación, o Concello de Covelo executará obras por valor de 6.997,61€ financidadas con fondos propios permitindo unha mellora continua dos servizos públicos municipais.

O Concello intervirá no panteón central, de 13,50 m. de largo x 5,10 m. de profundidade, reparando o acabado exterior, mediante rexuntado entre pezas con morteiro hidrófugo, subministro e colocación de pezas de granito, similares ás existentes.

As restantes reparacións previstas consistirán na consolidación de parte do terreo na esquina norte do camposanto, entre o panteón lateral oeste e o norte. Antes de proceder a estas obras, retirarase a terra semidura do terreo natural, para posteriormente realizar a estabilización de terreo con murete de formigón armado sobre zapata, entre outras accións técnicas.