Actualidade e Noticias

Covelo convida á cidadanía a deseñar xuntos o terceiro Plan de Igualdade de Oportunidades
- 07/10/2022 -

A concellería de Igualdade convoca unha reunión coa cidadanía o xoves día 13 ás 17 horas na sala multiúsos do edificio multiúsos
Co obxectivo de fomentar a participación e deseñar o futuro do concello da man da cidadanía o Concello de Covelo convida a toda a veciñanza a participar na reunión que terá lugar o vindeiro xoves día 13 ás 17 horas na sala de usos múltiples do edificio multiúsos do Concello de Covelo.

A concelleira de Igualdade, María Valiñas, anima a homes e mulleres a aportar ideas e suxestións para abodar xuntos o terceiro Plan de Igualdade de Oportunidades de Muleres e Homes de Covelo.

No marco dos anteriores plans de igualdade realizáronse diferentes campañas de concienciación e visibilización dirixidas tanto a nenos e nenas como aos adultos. Ademais no sitio web Covelo coa Igualdade podemos atopar diferentes recursos creados para acadar unha sociedade responsable e comprometida.

O goberno de Covelo quere a cidadanía tome protagonismo e contribúa coas súas ideas a crear un plan a medida das necesidades actuais da nosa poboación, “trátase de facer un plan á nosa medida, que teña en conta as características da nosa poboación e do día a día da vida da cidadanía de Covelo”, engade a concelleira que agradece o intenso traballo e colaboración das profesionais do departamento de servizos sociais.